به گزارش روابط عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت؛ جلسه نقد و بررسی دومین جشنواره طب ایرانی روز شنبه 6 آذرماه  در دفتر طب ایرانی برگزار شد. در این جلسه که با حضور دکتر نفیسه حسینی یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، مسئول دبیرخانه دائم جشنواره، دبیران کمیته های علمی  و چند تن دیگر از عوامل اجرایی جشنواره برگزار شد، هر یک از مدعوین به بیان نقاط قوت و ضعف جشنواره پرداختند و پیشنهادات خود را جهت برگزاری بهتر دوره های بعدی ارائه دادند.

دکتر حسینی یکتا، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر اجرایی و تمامی دست اندرکاران برگزاری جشنواره، این رویداد را بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های طب ایرانی به جامعه پزشکی و عموم مردم دانست و گفت: الحمدلله  پس از برگزاری مراسم اختتامیه بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرده‌ایم و این عزم و انگیزه ما را در برپایی با شکوه‌تر دوره‌های بعدی بیشتر می‌کند. 

وی با اعلام خبر برگزاری سومین جشنواره طب ایرانی در سال 1401، گفت: جشنواره سوم نسبت به دوره‌های پیشین تغییراتی خواهد داشت که از جمله این تغییرات، اضافه شدن محورهای دیگر، افزایش معیارهای کیفی و به روزرسانی شاخص‌های ارزیابی آثار خواهد بود.

دبیر دومین جشنواره طب ایرانی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی و تبلیغات جشنواره مهم‌ترین گام در برگزاری هر رویدادی را اطلاع رسانی درست و به موقع دانست و بر استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه و تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات در جشنواره بعدی تأکید کرد.

وی افزود: هدف اصلی ما از برگزاری جشنواره معرفی طب ایرانی به جامعه علمی وآحاد مردم است و به همین دلیل در مرحله اول برنامه‌ریزی‌های تبلیغاتی باید در راستای معرفی دقیق و علمی طب ایرانی صورت بگیرد .