به گزارش روابط‌عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، آیین اختتامیه دومین جشنواره طب ایرانی سه شنبه، هجدهم آبان‌ماه در سالن  امام جواد (ع) ساختمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با حضور  دکتر بهرام عین اللهی وزیر محترم بهداشت و جمعی از اساتید و فعالان حوزه طب ایرانی برگزار می شود.

برای این دوره از جشنواره که با توجه به شرایط فعلی کشور به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، علاوه‌بر محورهای اصلی آموزش، پژوهش و درمان، دو محور ویژه،  با موضوعات کووید 19 و فرهنگ و هنر، در نظر گرفته شده است. بر اساس ارزیابی هیئت داوران در محور آموزش، دو برگزیده به عنوان آموزشگر برتر، یک  دانشجوی برتر و در محور پژوهش، 5 برگزیده به عنوان پژوهشگر برتر، یک فناور برگزیده ، سه مقاله برتر و سه کتاب برتر و یک برگزیده ارائه دهنده خدمات بالینی  و سه برگزیده کووید 19 معرفی  و از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

همچنین در بخش هنر و رسانه، برگزیدگانی در 6 بخش اپلیکیشن کاربردی، فیلم کوتاه، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه برای کودک، موشن‌گرافیک و عکاسی در راستای شعار جشنواره معرفی می‌شوند که جوایز ویژه‌ای به برگزیدگان اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است  با توجه به دستورالعمل ابلاغی، از دو پیشکسوت برگزیده در حوزه طب ایرانی نیز قدردانی به عمل می‌آید.

گفتنی است، ثبت نام این دوره از جشنواره از بیستم تیرماه  آغاز و تا روز 15 مهرماه از طریق وبسایت جشنواره ادامه داشت، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس دستورالعمل ابلاغی، ریاست شورای سیاستگذاری جشنواره را برعهده داشته و دومین جشنواره طب ایرانی، هجدهم آبان‌ماه، در ساختمان وزارت بهداشت و درمان برگزار می‌شود. علاقه مندان می توانند از طریق آدرس https://vc.behdasht.gov.ir/minister مراسم را به طور زنده دنبال کنند.