به گزارش روابط‌عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، در این نشست، خانم دکتر روجا رحیمی دبیر کمیته علمی جشنواره ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند انتخاب برگزیدگان در هر یک از محورها،  نتیجه داوری را اعلام کرد.

در ادامه نیز سایر اعضای شورای سیاست گذاری نکاتی را در خصوص برگزیدگان برتر حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش، درمان، کووید ۱۹ و  فرهنگ و هنر مطرح کردند. بحث و اعلام نظر در خصوص پیشکسوت برگزیده و انتخاب دو تن از اساتید برجسته و فعال در حوزه طب ایرانی و داروسازی سنتی از دیگر موضوعات  مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین هر یک از اعضای شورا نظرات خود را در خصوص  اجرای هرچه  باشکوهتر مراسم اختتامیه جشنواره و غنای بیشتر آن بیان کردند.

در این جلسه آقای مهندس هاشمی سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت هم نکاتی را در خصوص جایگاه طب ایرانی مطرح و ابراز امیدواری کرد: ان شاالله با همکاری همه مسئولان محترم وزارت بهداشت شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم خواهیم بود.

در پایان دکتر نفیسه حسینی یکتا نایب‌رئیس شورای سیاستگذاری و‌ دبیر دومین جشنواره طب ایرانی ضمن تقدیر از تلاش اعضای کمیته علمی و هیات داوران در ارزیابی و انتخاب برگزیدگان در محورهای جشنواره، بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود در جهت اجرای هرچه باشکوه تر مراسم اختتامیه جشنواره  و مطرح کردن این رویداد به عنوان یک رویداد ملی تاکید کرد. 

گفتنی است، بر اساس آیین‌نامه مصوب جشنواره طب ایرانی و همچون دوره نخست آن، علاوه‌بر جوایز نقدی، «نشان حکمت» به نام‌های «استاد دکتر محمدمهدی اصفهانی»، «استاد دکتر سید جلال مصطفوی»، «استاد دکتر عبدالله احمدیه» و «حکیم مومن تنکابنی» و ««حکیم عقیلی» به‌ترتیب به برگزیدگان برتر حوزه‌های آموزش، پژوهش، درمان و فناوری و پیشکسوت اهدا می‌شود .