به گزارش روابط‌عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، در این نشست، با اعلام ثبت نام 436 نفر در دومین جشنواره طب ایرانی، محورهای پژوهشگر برتر، کووید 19 و فیلم کوتاه، به‌عنوان پرمخاطب‌ترین محورها تا کنون معرفی و در خصوص جوایز نقدی برگزیدگان هر یک محورها تصمیم‌گیری شد.

بر اساس آیین‌نامه مصوب جشنواره طب ایرانی و همچون دوره نخست آن، علاوه‌بر جوایز نقدی، «نشان حکمت» به نام‌های «استاد دکتر محمدمهدی اصفهانی»، «استاد دکتر سید جلال مصطفوی»، «استاد دکتر عبدالله احمدیه» و «حکیم مومن تنکابنی» به‌ترتیب به برگزیدگان برتر حوزه‌های آموزش، پژوهش، درمان و فناوری اهدا می‌شود و نشان حکمت به نام «حکیم عقیلی» نیز برای پیشکسوت برتر در نظر گرفته شده است.

گزارش نتیجه داوری آثار و انتخاب پیشکسوت برتر در این دوره از جشنواره از مواردی است که در نشست سوم اعضای شورای سیاستگذاری مطرح می‌شود. 

گفتنی است، دومین جشنواره طب ایرانی نوزدهم آبان‌ماه، برابر با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه» در سه محور اصلی و دو محور ویژه برگزار می‌شود و با یکبار تمدید، مهلت ثبت نام و ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از جشنواره تا پانزدهم مهرماه از طریق پایگاه اینترنتی http://pmfestival.ir فراهم شده است.

خبرنگار: مینا بنی‌اسدی