به گزارش روابط‌عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، دکتر «روجا رحیمی»، دبیر کمیته علمی دومین جشنواره طب ایرانی با اشاره به آغاز ثبت نام این دوره جشنواره از بیستم تیرماه، گفت: محورهای اصلی این جشنواره همچون دوره نخست، شامل آموزش، پژوهش و درمان است و در این دوره دو محور جدید نیز یکی با موضوع کووید ۱۹، به‌دلیل اوضاع بحرانی کشور و دیگری در حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت مردم، در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: در محور فرهنگ و هنر، به‌عنوان وجه تمایز دومین جشنواره طب ایرانی، برگزیدگانی در بخش‌های اپلیکیشن، فیلم کوتاه، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه برای کودک، موشن‌گرافیک و عکاسی در راستای شعار جشنواره و با محوریت اصلاح سبک زندگی معرفی می‌شوند.

رحیمی از ثبت نام ١٧٨ نفر در وب‌سایت جشنواره خبر داد و در ادامه گفت: از این تعداد، ٥٧ نفر محور مورد تقاضای خود را انتخاب کرده‌اند که تا به امروز، بخش آموزش در محورهای اصلی و بخش فیلم کوتاه در محورهای ویژه، پرمخاطب‌ترین بخش‌ها هستند.

وی با بیان اینکه پایان شهریورماه آخرین مهلت ثبت نام است، افزود: دومین جشنواره طب ایرانی، نوزدهم آبان‌ماه، برابر با روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه»، برگزار می‌شود و ثبت نام آن از طریق وب‌سایت pmfestival.ir امکان‌پذیر است.