به گزارش روابط عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت؛ «سید علی رضویان»، برگزیده دومین جشنواره طب‌ایرانی در بخش «عکاسی» با اشاره به اهمیت طب‌ایرانی و توانمندی‌های این مکتب غنی علمی و تلاش‌های دانشمندان و پزشکان این عرصه گفت: این تلاش‌ها و خدمات باید نشان داده شود و رسانه ابزار توانمندی است که می‌تواند ابعاد و زوایای مختلف این خدمات را معرفی کند.

این هنرمند عکاس ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنواره طب ایرانی، قرار دادن بخش هنر و رسانه را امری مهم و قابل تقدیر دانست و تأکید کرد:  طب ایرانی بخشی از فرهنگ و هویت مردم ایران محسوب می‌شود و می‌توان با استفاده از استفاده از هنر رسانه‌ این نقش مهم را آنطور که شایسته است تبیین کرد.

برگزیده دومین جشنواره طب‌ایرانی افزود: هنر عکاسی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای رسانه‌ای در جهان با ماهیت دیداری و قابلیت استنادی خود می‌تواند به خوبی مکتب طب ایرانی را در سطح بین الملل معرفی کند؛ همچنان‌که دیدیم چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران کرونا هنرمندان عکاس توانستند با هنر خود  زحمات و فداکاری‌های کادر درمان و همچنین رزمندگان دفاع مقدس را به خوبی نشان دهند.

علی رضویان ادامه داد: امیدوارم در سال‌های آتی هم شاهد برگزاری این جشنواره باشیم و بنده نیز بتوانم در جشنواره بعدی شرکت کنم و گامی در جهت معرفی طب ایرانی بردارم.